Serwis używa pliki cookies!
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.
ZGADZAM SIĘ
ZGADZAM SIĘ
Usługa 3D Secure w aplikacji SGB Mobile
Od 31 października 2020 r. płatności kartą w internecie z 3D Secure szybko i bezpiecznie potwierdzisz w aplikacji mobilnej SGB Mobile. Zobacz jakie to proste! Nie masz jeszcze aplikacji SGB Mobile? Pobierz ją ze sklepu App Store lub Google Play.
Aktywacja potwierdzania płatności 3D Secure w SGB Mobile
Już od 19 października 2020 r. możesz aktywować potwierdzanie płatności w SGB Mobile:
- Wybierz swoją kartę w aplikacji.
- Wybierz przycisk „Więcej akcji”.
- Wybierz „Aktywuj potwierdzanie transakcji za pomocą 3D Secure”.
- Po pojawieniu się informacji o aktywacji, wybierz opcję „Aktywuj”.
- Potwierdź aktywację PIN-em do aplikacji mobilnej.
- Potwierdzanie płatności w aplikacji mobilnej będzie możliwe (od 31 października 2020 r.)
W ten sam sposób możesz w każdej chwili wyłączyć usługę 3D Secure.
Potwierdzanie płatności
Jeśli nie jesteś zalogowany do aplikacji:
- Podczas płatności w internecie dostaniesz na swój telefon powiadomienie z aplikacji SGB Mobile – kliknij w nie.
- Uruchomi się aplikacja SGB Mobile. Zaloguj się do aplikacji wybraną metodą logowania.
- Zobaczysz szczegóły swojej transakcji. Jeżeli wszystko się zgadza, wciśnij „Potwierdź”.
- Transakcja została potwierdzona.
Jeśli jesteś zalogowany do aplikacji:
- Podczas płatności w internecie zostaniesz przeniesiony do ekranu SGB Mobile ze szczegółami transakcji.
- Jeżeli szczegóły transakcji są prawidłowe, wybierz opcję „Podaj PIN”, wprowadź PIN do aplikacji i wciśnij „Potwierdź”.
- Transakcja została potwierdzona.
Pobierz przewodnik SGB Mobile