informacja o terminach rozpatrywania niektórych reklamacji (BS)
Informacja dla klienta dotycząca zasad składania reklamacji/skarg/wniosków
W przypadku posiadania zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez bank w zakresie wykonywanych czynności bankowych w rozumieniu ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r., klient ma prawo złożyć reklamację.
[Forma i miejsce złożenia reklamacji]
§ 1
[Zakres danych zawartych w reklamacji]
§ 2
[Sposób potwierdzenia wpływu reklamacji]
§ 3
Bank potwierdza złożenie reklamacji w formie pisemnej
[Termin rozpatrzenia reklamacji]
§ 4
[Sposób powiadomienia o rozpatrzeniu reklamacji]
§ 5
[Zgłaszanie nieautoryzowanych transakcji płatniczych]
§6
[Informacje dodatkowe]
§7
[Skargi]
§8
[Wniosek]
§9
Załącznik nr 1 formularz_reklamacji_indywidualni
Załącznik nr 2 formularz_reklamacji_instytucjonalni.
Załącznik nr 10 formularz_rekl_kart_indywidualni
Załącznik nr 11 formularz_rekl_kart_instytucjonalni
Załącznik nr 12 formularz_reklamacyjny_ubezpieczeniowy
Załącznik nr 15 Wykaz zakładów ubezpieczeń wraz z ich danymi teleadresowymi
Informacja o podmiotach rozpatrujących spory konsumenckie
Bank Spółdzielczy im. Stefczyka w Belsku Dużym, w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje, iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami oraz osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, wspólnikami spółek cywilnych oraz rolnikami, jest Rzecznik Finansowy. Szczegółowe informacje o zasadach rozwiązywania sporów można uzyskać w Biurze Rzecznika Finansowego pod adresem: Finansowym, ul. Nowogrodzka 47A, 00-695 Warszawa oraz na jego stronie internetowej: https://rf.gov.pl/.
Bank Spółdzielczy im. Stefczyka w Belsku Dużym, w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami oraz osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, wspólnikami spółek cywilnych oraz rolnikami jest Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego, na zasadach określonych w Regulaminie Sądu Polubownego. Szczegółowe informacje o zasadach rozwiązywania sporów można uzyskać pod adresem: 00-549 Warszawa, ul. Piękna 20 oraz na stronie internetowej https://knf.gov.pl.
Bank Spółdzielczy im. Stefczyka w Belsku Dużym w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami jest Bankowy Arbitraż Konsumencki przy Związku Banków Polskich. Szczegółowe informacje o zasadach rozwiązywania sporów można uzyskać pod adresem: ul. Kruczkowskiego 8, 00-380 Warszawa oraz na stronie internetowej https://zbp.pl/dla-konsumentow/arbiter-bankowy/dzialalność.
*dotyczy konsumentów.
**dotyczy klientów indywidualnych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, w tym wspólników spółki cywilnej oraz rolników, dotyczy reklamacji ubezpieczeniowych.