Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

ZGADZAM SIĘ
ZGADZAM SIĘ
arrow arrow2 arrowsgb biznes czlowiek rolnictwo filtrowanie1 filtrowanie2 ikonkainfo kolkadopinu kwadracik okooutline partnerstwo pin solidnosc stabilnosc tradycja biznes czlowiek rolnictwo linkedin googlep scrollTo phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Komunikat dla klientów

Szanowni Państwo,

W trosce o wygodę naszych Klientów oraz dążąc do zapewnienia dostępu do stale rozszerzającej się oferty produktów i usług, Bank Spółdzielczy im. Stefczyka w Belsku Dużym wprowadza w swoich placówkach nowy system informatyczny. W ślad za tym zmieni się również System Bankowości Internetowej. Jesteśmy przekonani, że nowe rozwiązanie to jeszcze większa wygoda obsługi, oszczędność czasu i pieniędzy. To co niezmienne – to jak zawsze najwyższy poziom bezpieczeństwa.

Przy tej okazji pragniemy poinformować, że główne prace techniczne w tym zakresie będą prowadzone w dniach
11 – 14 lutego 2022r.

W związku z tym wykonywanie operacji w obecnym systemie bankowości internetowej będzie możliwe do 1300 w dniu 11-02-2022 (piątek).
Dotychczasowy system bankowości internetowej będzie dostępny do dnia 31-07-2022, jednak tylko w zakresie wglądu do historii operacji na rachunku. Historia rachunku nie będzie widoczna w nowym systemie, jednak będzie również możliwa
do uzyskania w placówkach Banku w formie papierowej lub jako nośnik trwały.

W dniu 11-02-2022. (piątek) wszystkie placówki Banku

będą czynne do godziny 1200 dla Klientów,
jednak zostanie zapewniona obsługa w zakresie kart płatniczych, dlatego też zapraszamy do korzystania z bankomatów oraz do płatności bezgotówkowych w punktach usługowo-handlowych.

System Bankowości Internetowej w nowej odsłonie będzie dostępny pod adresem https://online.bsbd.pl
od godz. 
08:00 dnia 14 II 2022 r. (poniedziałek)

Hasła do pierwszego logowania zostaną przesłane na Państwa telefony po odpowiedzi na pytania weryfikujące tożsamość przy logowaniu.

IDENTYFIKATORY pozostaną bez zmian. Jeśli dysponujecie więcej niż jednym identyfikatorem istnieje możliwość połączenia wszystkich w jeden profil. Szczegóły dostępne u pracowników Banku.

Aktualne informacje będą w tym okresie udostępniane na naszej stronie internetowej www.bsbd.pl
Zachęcamy do śledzenia aktualności.

Mamy nadzieję, że pomimo powyższych niedogodności będą Państwo zadowoleni z wprowadzonych zmian. W przypadku jakichkolwiek pytań i wątpliwości pozostajemy do Państwa dyspozycji.

Z wyrazami szacunku,

 

 

Przypominamy też o stosowaniu się do zasad bezpieczeństwa. Logowanie powinno nastąpić dopiero po sprawdzeniu informacji o certyfikacie serwisu bankowości internetowej.

Urządzenie dostępowe i oprogramowanie:

     Nie wolno korzystać z komputerów ogólnie dostępnych (np. w kawiarenkach internetowych).
     Nie wolno korzystać z niezaufanych sieci komputerowych.
     Zawsze używać aktualnego oprogramowania ochrony antywirusowej wraz z zaporą oraz aktualizować na bieżąco system operacyjny. Instalowanie i aktualizacja oprogramowania powinna odbywać się zawsze tylko ze sklepów z aplikacjami i z oficjalnych stron producentów. Prosimy nie pobierać oprogramowania z linków i innych nieznanych źródeł

Logowanie:

     Zachowanie poufności danych do logowania. Identyfikator i hasło logowania przeznaczone są tylko dla jednej osoby. Nie wolno udostępniać identyfikatora i hasła logowania innym osobom. Przekazanie tych danych osobom trzecim naraża na ryzyko utraty pieniędzy zgromadzonych na rachunku.
     Nie należy trzymać hasła logowania wraz z obiektem służącym do autoryzacji (np.: token, karta kryptograficzna) w jednym miejscu.
     Kartę kryptograficzną po dokonaniu autoryzacji operacji należy usunąć z komputera.
     Nie wolno zezwalać przeglądarce na zapisywanie identyfikatora i hasła.
     Należy pamiętać o regularnej zmianie hasła, używając kombinacji dużych i małych liter, cyfr oraz znaku specjalnego.
     Nie wolno logować się za pomocą adresu lub linku przesłanego w wiadomości e- mail – adres strony logowania należy wprowadzać samodzielnie lub korzystając z odpowiedniego linku wyłącznie na stronie banku.
     Nie wolno podawać na stronie logowania innych danych niż identyfikator i hasło do logowania (logowanie nigdy nie wymaga podawania hasła jednorazowego, PIN-u karty, numeru telefonu, numeru PESEL, daty urodzenia itp.).
     Nie wolno po zalogowaniu do systemu transakcyjnego odchodzić od komputera, a po zakończeniu pracy należy wylogować się i zamknąć przeglądarkę.
     Przed zalogowaniem należy sprawdzić, czy połączenie z bankiem jest szyfrowane – powinna się pojawić kłódka na pasku przeglądarki.
     Należy sprawdzić prawidłowość certyfikatu.

Autoryzacja operacji:

Wiadomości e-mail i MMS:

     Bank nigdy nie wysyła do klientów pytań dotyczących haseł lub innych poufnych danych.

     Bank nigdy nie wysyła wiadomości z prośbą o aktualizację danych.

     Bank nigdy nie podaje w przesyłanych wiadomościach linków do stron transakcyjnych.

     Wiadomości e-mail oraz MMS nieznanego pochodzenia mogą zawierać załączniki ze złośliwym oprogramowaniem, dlatego nie wolno ich otwierać i klikać na linki zawarte w takich wiadomościach. Linki mogą prowadzić do fałszywej strony, która ma wyłudzić dane do logowania.

Dziwne zachowanie na stronie powinno zawsze budzić u klienta czujność. Na przykład: długie oczekiwanie na zalogowanie, pojawiające się niestandardowo wyglądające pola, pojawiające się dodatkowe pola formularza do wprowadzenia dodatkowych danych, prośba o podanie hasła przy operacjach tego niewymagających.