Szanowni Państwo,
W wyniku potwierdzonego zakażenia wirusem COVID-19, które wykryto u dwóch pracowników Banku, w trosce również o Państwa zdrowie zmuszeni jesteśmy do prewencyjnego zamknięcia Centrali Banku.
Podstawowe funkcje Centrali Banku będą wypełniane w ramach pracy zdalnej prowadzonej przez wieloosobowy zespół realizujący procesy krytyczne. Działalność Banku nie zostaje zawieszona, ograniczone czasowo zostają jedynie niektóre funkcje, głównie bezpośrednia obsługa Klienta.
Jednocześnie informujemy, że ograniczenia działania Centrali Banku nie mają znaczenia dla bieżącej obsługi Klientów w filiach Banku w Grójcu przy ul. Sportowej 4 oraz przy ul. Piłsudskiego 6B/1,2. Klienci mogą korzystać z usług Banku poprzez elektroniczne kanały dostępu oraz karty płatnicze. Zakres prowadzonych usług, w szczególności wszystkie funkcje bankowości elektronicznej, usług bankomatowych, a także numery telefonów i adresy kontaktowe nie uległy zmianie.
Zmodyfikowano zasady obsługi Klientów w placówkach Banku. Może w nich przebywać mniejsza liczba Klientów (max. 3 osoby na Sali Obsługi), pracownicy kontrolują sytuację w tym zakresie. Na stanowiskach wykorzystywanych do Obsługi Klienta zostały zamontowane przesłony z pleksi separujące klientów od pracowników. Centrala i filie są na bieżąco dezynfekowane, została wprowadzona zwiększona częstotliwość dezynfekcji najważniejszych urządzeń i stref w placówkach Banku.
Klienci proszeni są również o zachowanie podczas wizyt w placówkach Banku bezpiecznej odległości. Bezpośredni kontakt jest ograniczony do minimum. Przypominamy o obowiązku dezynfekcji bądź korzystania z rękawiczek jednorazowych w placówkach Banku oraz zakrywania ust i nosa.
O szczegółach prowadzonej przez Bank działalności będziemy Państwa informować na bieżąco za pomocą stosownych komunikatów.
Od początku pandemii bardzo aktywnie Bank zachęca klientów do częstszego niż wcześniej korzystania z bankowości internetowej i mobilnej oraz kart płatniczych. Została rozszerzona funkcjonalność bankowości elektronicznej o możliwość składania wniosków w zakresie niektórych usług (np. wniosek o zmianę limitów, wniosek o BLIK, wniosek o usługę SMS) w sposób zdalny.
Więcej informacji na temat COVID-19 pod adresem https://bsbd.pl/o-banku/bankowosc-internetowa/bankuj-bezpiecznie/
Serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności.