Po sukcesie pierwszej części kampanii reklamowej „Mamy tu wszystko…”, Spółdzielcza Grupa Bankowa uruchomiła kolejną odsłonę promocji, pokazującej pełen wachlarz płatności mobilnych w Bankach Spółdzielczych SGB. Dodatkowo, sam pomysł idealnie wpisuje się w aktualną akcję #zostańwdomu – wszyscy konsumenci przebywający w przymusowej izolacji i na kwarantannie będą mogli poznać najnowszą ofertę mobilną SGB.
Nowa odsłona kampanii reklamowej SGB „Mamy tu wszystko…” kontynuuje ciepłą, familijną formę przekazu, którą znamy z pierwszej serii spotów. Banki Spółdzielcze odwołują się w niej do wartości rodzinnych, życia w lokalnej społeczności i… przymusowego pobytu w domach. Bohaterów już znamy – to postaci z pierwszego spotu, w którym wszystko było jeszcze „normalne”, rodziny spotykały się w kawiarniach i na świeżym powietrzu.
Oba przygotowane przez SGB spoty reklamowe nawiązują do nowej rzeczywistości, w której znaleźli się konsumenci. Banki Spółdzielcze pragną utrwalić w świadomości klientów, że dysponują – nawet w ciężkich czasach – pełnym portfelem płatności mobilnych, dobrze dostosowanym do indywidualnych potrzeb. Kampania online będzie kierowała klientów na stronę www.sgb.pl/mobilne, na której informujemy o ofercie wszystkich płatności mobilnych dostępnych dla klientów Banków Spółdzielczych SGB.
Poniżej spoty reklamowe: