Infolinia SGB, dostępna pod bezpłatnym numerem 800 888 888, w okresie świątecznym będzie działać przez całą dobę – zakres usług dla naszych Klientów to:
1) przekazywanie informacji o zasadach działania, dostępności, sposobach postępowania, kosztach, warunkach;
2) aktywowanie, zastrzeganie i blokowanie/odblokowanie tokenów w portfelach cyfrowych;
3) wsparcie w rozwiązywaniu problemów przy operacjach cyfrowymi portfelami;
4) udzielanie informacji o autoryzacji i historii;
5) przyjęcie zgłoszeń problemów związanych z osadzaniem karty w cyfrowych portfelach.
1) przekazywanie informacji o lokalizacji i dostępności najbliższych urządzeń;
2) instruktaż i prowadzenie Klienta „krok po kroku” przy wpłatach, wypłatach oraz operacji zmiany PIN i usługach dostępnych w bankomacie;
3) instruktaż postępowania i obsługa zdarzeń związanych z zatrzymywaniem karty w urządzeniu, zagubieniem karty płatniczej, nieprawidłowej operacji bankomatowej – również osób niebędących Klientami, korzystających z urządzeń SGB;
4) obsługa kart zatrzymanych – przyjmowanie zgłoszeń, przekazywanie Klientowi informacji o sposobie postępowania w celu odzyskania karty;
5) obsługa rozmów z osobami niebędącymi Klientami , korzystającymi z bankomatów SGB – również zagranicznych szczególnie w przypadku usługi DCC.
1) przekazywanie informacji o Zrzeszeniu SGB – informacje ogólne;
2) informowanie o lokalizacji wybranych, w tym najbliższych Klientowi, placówek Banków, lub wybranych przez Klienta;
3) przekazywanie Klientowi danych kontaktowych i teleadresowych do wybranych placówek lub oddziałów Banku.
4) Informacja produktowa, wsparcie kampanii reklamowych oraz akcji i produktów promocyjnych np. lokaty promocyjne, konto na TAK informowanie o produktach i usługach w ofercie Zrzeszenia SGB:
a) oferta produktowa, ogólne informacje produktowe w zakresie produktów zrzeszeniowych zasady funkcjonowania;
b) dostępność produktów w poszczególnych Bankach;
c) sposoby postępowania, koszty, warunki;
5) Informacja o rodzajach i warunkach kampanii i produktów promocyjnych – warunki, nagrody, uczestnicy itp.
(np. karty, promocje zrzeszeniowe, aplikacja SGB Mobile)
1) odbieranie od Klientów zawiadomień o transakcjach podejrzanych;