Serwis używa pliki cookies!
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.
ZGADZAM SIĘ
ZGADZAM SIĘ
Od 18 marca Twoje transakcje kartą będą jeszcze bezpieczniejsze.
Co to dla Ciebie oznacza?
Tak jak dotychczas będziemy monitorować każdą Twoją płatność kartą debetową i/lub kredytową (w zależności od tego, jaką kartę posiadasz), aby sprawdzić, czy nie jest ona oszustwem. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności z użyciem Twojej karty.
W wyniku naszej analizy płatność Twoją kartą może zostać odrzucona, a sama karta czasowo zablokowana.
Co w takiej sytuacji?
- Otrzymasz od nas wiadomość SMS:
Jeśli zablokujemy Twoją kartę, otrzymasz dodatkowo wiadomość:
- W treści wiadomości poprosimy Cię o kontakt z Infolinią SGB i potwierdzenie próby płatności.
- Zadzwoń na Infolinię SGB i potwierdź próbę płatności.
- Dalsze płatności kartą będą możliwe.
Pamiętaj, że konsultanci Infolinii SGB dostępni są przez całą dobę. Udzielą Ci pomocy
i odpowiedzą na Twoje pytania pod numerami telefonów:
- 800 888 888(bezpłatne połączenie)
- 61 647 28 46 (z zagranicy, opłata zgodna z taryfą operatora).