Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

ZGADZAM SIĘ
ZGADZAM SIĘ
arrow arrow2 arrowsgb biznes czlowiek rolnictwo filtrowanie1 filtrowanie2 ikonkainfo kolkadopinu kwadracik okooutline partnerstwo pin solidnosc stabilnosc tradycja biznes czlowiek rolnictwo linkedin googlep scrollTo phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Bankowość Elektroniczna Bankuj bezpiecznie

Bankuj bezpiecznie bez wychodzenia z domu

Sprawdź, jak działamy w związku z zagrożeniem epidemią

W związku z sytuacją epidemiologiczną w Polsce, przypominamy

  • Unikaj wizyt w oddziałach i bankuj bezpiecznie z domu, korzystając z bankowości internetowej
  • Jeśli możesz zakupy i płatności realizuj online
  • Za płatności w sklepach płać zbliżeniowo telefonem lub kartą, nawet do 100 zł bez potwierdzania PIN-em (w chwili obecnej karta MasterCard)
  • Jeśli potrzebujesz gotówki skorzystaj z bankomatu, dla rachunków wypłaty z bankomatów SGB i BPS w Polsce są bezpłatne
  • Uważaj na oszustów rozsyłających fałszywe SMSy o blokowaniu środków na kontach bankowych.

Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem na Infolinii oraz odpowiedź na pytania przesłane drogą elektroniczną może być nieco dłuższy niż zwykle. Prosimy o odrobinę wyrozumiałości w tym trudnym dla nas wszystkich okresie. Zapewniamy, że robimy wszystko by jak najszybciej udzielić odpowiedzi na wszystkie pytania.

 

Możesz bardzo wiele bez wychodzenia z domu

Pamiętaj, że Bankowości Internetowej bsbelskduzy24.pl orac cui  wykonasz większość transakcji bezpiecznie i na odległość

  • systemy bankowości internetowej dostępne są codziennie przez całą dobę
  • za zakupy w internecie zapłacisz online a w sklepie stacjonarnym bezstykowo telefonem lub kartą

 

Przypomnij Babci, że wszystkie rachunki opłaci bez wychodzenia z domu!

Pomóż jej korzystać z bankowości internetowej naszego banku: https://bsbelskduzy24.pl/

Pokaż, jakie to łatwe, wygodne i BEZPIECZNE 

#zostańwdomu i #bankujzbabcią

 

Zadzwoń do Dziadka, przypomnij, aby #zostałwdomu

i korzystał z bankowości internetowej: https://bsbelskduzy24.pl/, gdzie bez problemu sprawdzi saldo konta, zapłaci rachunki czy doładuje telefon. Pokaż Dziadkowi, jakie to łatwe, wygodne i BEZPIECZNE 

#bankujzdziadkiem

Co możesz zrobić dzięki naszemu systemowi bankowości internetowej.

 

  • wykonasz przelew zwykły
  • wykonasz przelew natychmiastowy
  • wykonasz przelew do ZUS/US
  • założysz lokatę internetową
  • doładujesz telefon komórkowy
  • złożysz wniosek o 500 plus, 300 plus, o terminal płatniczy,
  • zapłacisz w sklepie internetowym za pomocą PayByNet

Możesz także złożyć wniosek o:

1) WNIOSEK O BLIK
2) ZMIANA LIMITÓW KARTY
3) AKTYWACJA KARTY PŁATNICZEJ
4) ZMIANA SPOSOBU DOSTARCZANIA WYCIĄGU
5) ZMIANA LIMITU OPERACJI DOKONYWANYCH ZA POŚREDNICTWEM BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ
6) AKTYWACJA / ZMIANA PUSH I SMS
7) WNIOSEK O ODROCZENIE SPŁAT RAT KREDYTOWYCH [prosty wniosek o prolongatę]
8) ZMIANA DANYCH OSOBOWYCH
9) UDZIELENIE / ODWOŁANIE PEŁNOMOCNICTWA
10) ZABLOKOWANIE / COFNIĘCIE DOSTĘPU UŻYTKOWNIKA DO USŁUG BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ PRZEZ    POSIADACZA RACHUNKU
11) DODATKOWY / INNY WNIOSEK Z ZAŁĄCZNIKIEM
12) DOKONANIE / ODWOŁANIE ZASTRZEŻENIA DOKUMENTU TOŻSAMOŚCI
13) ZMIANA ŚRODKA DOSTĘPU

Umożliwiamy zawieszenie rat kredytowych – „wakacje kredytowe”

W celu złagodzenia negatywnych skutków związanych z epidemią koronawirusa, Bank Spółdzielczy im. Stefczyka w Belsku Dużym umożliwia klientom indywidualnym oraz przedsiębiorcom odłożenie terminu spłaty rat kredytu maksymalnie do dnia 30 września 2020.

Klienci, którzy chcieliby skorzystać z odroczenia spłaty powinni skontaktować się telefonicznie z Centralą Banku pod nr telefonu +48 661 13 33 oraz przesłać uproszczony wniosek na skrzynkę mailową Banku: sekretariat@bsbelskduzy.sgb.pl.

Po otrzymaniu wniosku Bank skontaktuje się z Klientem i zdalnie przeprowadzi cały proces, łącznie z akceptacją warunków odroczenia i zawarciem porozumienia. Klient nie musi dostarczać żadnych dodatkowych dokumentów, nie ponosi też żadnych dodatkowych opłat.

Ostrzegamy przed oszustwami „na koronawirusa”

Przestępcy wykorzystują każdą okazję – w obecnej sytuacji do wyłudzenia pieniędzy oraz danych osobowych stosują socjotechniki związane z koronawirusem.

Przykładami takich ataków mogą być m.in.

  • Fake newsy

(Oszuści podszywają się w fałszywych wiadomościach SMS, e-mail bądź telefonach pod firmy, lub strony agend rządowych np. Ministerstwo Zdrowia przekazując rzekome informacje na temat epidemii lub informują np. o wsparciu żywnościowym, darmowych maseczkach itp. Jednocześnie, wyłudzają od swoich ofiar dane osobowe, poufne dane do Bankowości Elektronicznej. Wysyłane są także wiadomości e-mail z treściami m.in. poradnikowymi na temat wykrywania i leczenia koronawirusa. Dołączane do tego typu wiadomości pliki i/lub linki zawierają złośliwe oprogramowanie. Do pozyskania poufnych danych wykorzystywane są również fałszywe strony (w oszustwie wykorzystującym Ministerstwo Zdrowia Profil Zaufany), gdzie wymagane jest zalogowanie za pośrednictwem Bankowości Elektronicznej – Próba „logowania” prowadzi do oddania swoich danych, a następnie środków, złodziejom),

 

  • Mapy przedstawiające zasięg oddziaływania koronawirusa

(Na tego typu stronach oferowane mogą być np. aplikacje informujące na bieżąco o rozprzestrzeniającym się wirusie. Pobierając taką aplikację ściągamy tak naprawdę złośliwe oprogramowanie, które może pozyskiwać poufne dane np. poświadczenia do Bankowości Elektronicznej),

 

  • Oszustwa z wykorzystaniem BLIKA

(Przestępcy podszywając się pod portale informacyjne lub strony agend rządowych udostępniają np. film, którego obejrzenie wymaga zalogowania się danymi z Facebooka. Wpisując login i hasło, nieświadomi przekazujemy dane atakującym, którzy za pośrednictwem naszego konta na Facebooku są w stanie przesyłać dalej zainfekowaną stronę. Mogą także przesyłać naszym znajomym prośbę pilnego przelewu pieniędzy za pośrednictwem kodu BLIK),

 

  • Oferowanie leków, testów na koronawirusa

(Powstają dedykowane sklepy internetowe „specjalizujące się” np. w sprzedaży leków, a nawet szczepionek chroniących przed koronawirusem z fałszywymi stronami pośredników płatności np. PayPal, które mogą pozyskiwać poufne dane tj. poświadczenia do Bankowości Elektronicznej),

 

  • Jak chronić się przed działalnością oszustów?

Informacje na temat koronawirusa warto czerpać z oficjalnych źródeł. Szczególnie w mediach społecznościowych weryfikujmy autentyczność interesujących nas wiadomości oraz postów związanych z zagadnieniem wirusa zanim podzielimy się nimi dalej w sieci.

Celem ochrony przed działalnością oszustów internetowych, którzy chcą wyłudzić nasze poufne dane bądź pieniądze, pamiętajmy o maksymalnej ostrożności przy dokonywaniu transakcji w sklepach internetowych bądź na portalach aukcyjnych. Zawsze sprawdzajmy wiarygodność sklepu. Pamiętajmy też, aby nie otwierać podejrzanych linków lub załączników i nigdy nie podawać – wprowadzać poufnych danych do Bankowości Elektronicznej na stronach wskazanych w linkach będącymi załącznikami do wiadomości SMS lub e-mail.